finska-spanska översättning av yhdistys

• asociaciónEl proyecto ha sido respaldado por la Asociación de Bibliotecarios Polacos. Puolan kirjastonhoitajien yhdistys on hyväksynyt hankkeen. No es Greenpeace quien lo dice, sino una asociación industrial. Näin toteaa alan yhdistys, eikä Greenpeace. Señor Presidente, el 8 de octubre tuvo lugar la reunión anual de la Asociación Territorial de Prusia Oriental . Arvoisa puhemies, Itä-Preussin alueellinen yhdistys (piti 8. lokakuuta vuosikokouksensa.
  • sociedadLa Sociedad Europea de Genética Humana nos pide que rechacemos la enmienda 15. Eurooppalainen ihmisgenetiikan alan yhdistys The European Society of Human Genetics vaatii meitä hylkäämään tarkistuksen 15.

Definition av yhdistys

• useiden luonnollisten henkilöiden yhteenliittymä, hallinnollinen organisaatio, joka perustuu näiden henkilöiden keskinäiseen sopimukseen ja sopimuksen perusteella laadittuihin sääntöihin

Exempel

• Yhdistyksellä on jokin tietty tarkoitus toiminnalleen ja päämäärilleen.
  • Useiden valtioiden perustuslaissa on turvattu kansalaisten yhdistymisvapaus, joka sallii yhdistysten olemassaolon.
  • Suomessa yhdistyksiä sääntelee yhdistyslaki.
  • Beatrice ei ollut kaunis, mutta oli kumminkin rikkaan kreivin tytär, – ja se on paha asianhaarain yhdistys. (S. Suominen, Novelleja I

Populära sökningar

De största ordböckerna

OrdbokPro.se

OrdbokPro.se är en helt gratis Internet ordbok. Miljontals översättningar på över 20 olika språk.

In EnglishAuf DeutschEn españolSuomeksiEestikeelne

Mindmax
Innehåll är baserad på Wiktionarys artiklar.
Innehåll är tillgänglig under Creative Commons Attribution-ShareAlike.